Janne Parri
15.1.2023
MARKEDin sivut toteutettiin hieman poikkeavassa järjestyksessä. Julkaisu haluttiin tehdä nopeasti, joten rakensimme etusivun kasaan ennätysajassa. Etusivun jälkeen pystyimme rauhassa lisäissä sivuja ja sisältöä harkitun suunnitelman mukaisesti.
Projektin pohjalla oli graafinen ohjeisto, jota myötäiliin etusivun suunnittelussa. Mukaan haluttiin kuitenkin vielä enemmän potkuja, joten yritysilmettä logoineen muokattiin kesken suunnittelun. Muutoksista huolimatta viimeisetkin sivut syntyivät ripeästi.
Alusta asti projektin tavoitteena oli tuottaa helppokäyttöiset sivut. Tähän päästiin lisäämällä asiakkaiden lainaukset, usein kysytyt kysymykset ja työntekijät CMS-listoiksi. Näin MARKEDin väki pystyy muokkaamaan niitä helposti.
Ei hätää, en ole mikään myyntitykki. Olen korkeintaan innostunut nörtti. Pistä vaan viestiä tulemaan, niin jutellaan ihan rennosti. Jos haluat tarkkoja lukuja, voit suoraan pyytää tarjousta täältä.