Tarinani
Miten päädyin Webflow-tyypiksi.
Markkinointi ja merkityksen etsimistä
Päädyin aikanaan markkinoinnin pariin puoli vahingossa. Etenkin urani alkuvaiheessa mieltäni varjosti ajatus markkinoinnin epäeettisyydestä. Muutaman mutkan kautta pääsin kuitenkin tilanteeseen, jossa voin valita asiakkaani. Nykyään teen töitä siistien tyyppien kanssa ja autan heitä markkinointiasioissa.
Uuden oppiminen saa minut innostumaan.
Jaksan edelleen innostua uusista tavoista tehdä nettisivuja. Merkkinä siitä ovat partner-ohjelma, joihin olen päässyt mukaan. Uskon, että teknologia tekee siitä aina vain helpompaa. Siksi päivitän osaamistani.
Tähän mennessä olen ehtinyt tehdä tällaisia juttuja
Duuneja
Webbisuunnittelija, Yrittäjä
2019- Janne Parri Oy
Markkinointipäällikkö
2017-2019 Mysteeri Experience Oy
Social Media Account Manager
2015-2017Suomen Digimarkkinointi Oy
Kouluja
Palvelumuotoilu (YAMK)
2022 – Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu
Media-alan Ammattitutkinto,
Valokuvauksen osaamisala
2019 – Gradia
Tradenomi (AMK)
2016 – Jyväskylän Ammattikorkeakoulu
Sertifikaatteja
SEMrush - Competitive Analysis and Keyword Research Test (2021)
SEMrush - SEO Toolkit Exam (2021)
Google Ads Search Certification (2022)
Google Ads Display Certification (2022)
Google Ads Measurement Certification (2022)
FCC - Responsible Web Design (2020)
Hubspot Growth Driven Design (2019)
Hubspot Inbound (2019)
Hubspot Inbound Marketing (2019)
Hubspot Content Marketing (2019)
Hubspot Social Media Marketing (2019)
Jutellaan ihan rennosti
Ei hätää, en ole mikään myyntitykki. Olen korkeintaan innostunut nörtti. Pistä vaan viestiä tulemaan, niin jutellaan ihan rennosti. Jos haluat tarkkoja lukuja, voit suoraan pyytää tarjousta täältä.